eCorpoNet - System Bankowości Korporacyjnej
  1. Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia

    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  2. Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)

    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu) ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?

Logowanie do systemu eCorpoNet

  1. Chroń swoje hasła!
  2. Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych
  3. Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł
  4. Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję
  5. Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu
  6. Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony
!!!Zmiana sposobu autoryzacji!!!

Bank Spółdzielczy w Rutce - Tartak informuje, że w związku z wejściem w życie przepisów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego nr 2015/2366 z dnia 25.11.2015r. w sprawie usług płatniczych w ramach rynku wewnętrznego tzw. Dyrektywy PSD2 ulega zmianie sposób autoryzacji w systemach bankowości internetowej eBankNet oraz eCorpoNet:
Zostały wprowadzone zmiany w logowaniu - 2 stopniowa autoryzacja - Hasło do systemu + sms
Hasła do logowania przesyłane są na nr telefonu komórkowego ustalony w Banku.
Zapraszamy wszystkich klientów którzy jeszcze nie złożyli wniosku o zmianę autoryzacji na SMS lub Certyfikat kwalifikowany (eCorpoNet) do placówek w celu zmiany autoryzacji.

Listy TAN zostały wyłączone i nie ma już możliwości ich używania.

Bank Spółdzielczy w Rutce-Tartak


!!!KOMUNIKAT!!!


Serwis ecorponet.bank.suwalki.pl używa plików cookies.

Pliki cookies nie przechowują danych prywatnych dotyczących użytkownika, takich jak: imię, nazwisko, hasło lub adres IP.

Brak zmian ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.